sâmbătă, 13 ianuarie 2018

jurnalul (232)


Astăzi ... vineri 12 ianuarie, orele 23.53 
Sunt ... deja aproape de weekend - o perioadă care se anunţă umedă... mai bate şi vântuuuuuuuuuul... brrr ! 
Gânduri-gânduri ... sunt ca pacheţele gata pregătite şi le accesez, pe rând, conform tematicii momentului...  
Am reuşit ... să organizez cât de cât activităţile zilnice, cele uzuale... nu sunt prea ok cu celelalte, poate şi datorită perioadei acesteia care nici iarnă nu este dar nici primăvară...
Recunosc ... că eram obişnuită cu activităţile bine planificate şi pe care le executam, în mod liniştit, cu atenţie la detalii... de când stau acasă, fiind împreună cu mami peste tot, mărturisesc că este imposibil să mai fiu ca înainte: totul se face după cum se întâmplă evenimentul...
Bucătăria ... a fost şi este aglomerată: pregătim mâncarea, mâncăm, facem focul, ne uităm la tv... plus dormitorul lui Puiu...
Sunt ... în haine groase dar am şi momente când îmi este mai cald - când stau lângă plită - şi mai dau jos din ''straturi''...
Puiu ... este mai tot timpul somnoros... şi vine după mine şi stă acolo unde stau şi eu! 
Weekendul ... acesta se anunţă aglomerat: drum la oraş, plăţi de facturi, cumpărături... gata ! - am reuşit totul în această după-amiază de vineri !!! Doamne, mulţumesc frumos pentru ajutor !!!
Munca ... este cea obişnuită, zi de zi... doar azi, au fost atât de multe ! acum, cu cât se îndepărtează totul în timp, spre trecut, parcă tot efortul depus azi devine din ce în ce mai mic... oftez...   
Aş fi şi mai bucuroasă ... dar m-a ajuns oboseala - am luat şi o aspirină !
Aseară ... am ascultat multă muzică ce mi-a adus multă linişte în sufleţelul un pic cam zbuciumat ! astă seară am auzit despre un grup folk: ''Eu cred'' ! 

2 comentarii:

  1. Frumos au cantat. Multumesc de descoperire, draga prietena!
    Sper ca finalul de saptamana sa fie usor ca sa te poti odihni!
    Numai ganduri frumoase sa ai! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulţumesc frumos pentru vizită !
      mulţumesc frumos pentru urare !
      pe la noi a început să vină... iarnaaaaaaaaaaa !
      a început să ningă puţin dar bate mult vântul cel furios !!!
      îţi doresc un weekend cât mai liniştit !
      pupic !

      Ștergere