sâmbătă, 13 ianuarie 2018

credinţa unor copiii...

... am descoperit, cu multă bucurie, grupuri de copiii ce au ca pasiune muzica şi chitara, profesori care îi îndrumă, comunităţi locale care îi sprijină...
... nu credeam că se mai întâmplă aşa ceva, mai ales că nu este vorba doar de o localitate, ci o zonă mult mai largă !
... ascultând o melodie la REALITATEA TV, am căutat să aflu mai multe...
... este vorba de o asociaţie, asociaţia ''Eu cred'' ( http://www.catalogong.net/lista-ong-uri-inscrise/cultura/asociatia-culturala-eu-cred.html#.Wlk5S7yWZdg comuna Taşca, Neamţ ) din judeţul Neamţ !
... am urmărit cu multă curiozitate un interviu descoperind astfel cum a început totul: un poliţist, o profesoară, un primar, un grup de copiii talentaţi... şi pe urmă a devenit ''cu lipici'' şi în zonele apropiate, pentru că şi ei aveau copiii talentaţi şi dornici de a învăţa să cânte şi la chitară... şi aşa au ajuns să existe mai multe grupuri folk (''Floare de colţ'', ''Flori de munte'', ''Florile Ceahlăului'' şi ''Cheiţe muzicale''), iar când se strâng cu toţi sunt: 60 !!!
... au şi o deviză:CRED ÎN RESPECT, SPERANȚĂ UNITATE
                             CRED CU TĂRIE-N OM ȘI DEMNITATE” !
... am descoperit pe youtube multe melodii şi am înţeles că aceşti copii talentaţi au participat şi la festivaluri de muzică folk:

 dar organizează ei înşişi mici spectacole !

... iată şi un videoclip ce mi-a plăcut mult:

...ce pot să mai scriu ? le urez mult succes în continuare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu